Wiele firm i instytucji wydaje mnóstwo pieniędzy na stworzenie własnej strony internetowej, a gdy okazuje się, że strona nie ma oczekiwanej przez nich oglądalności są strasznie niezadowoleni.
Jeżeli też tak masz – możesz to szybko zmienić !
Skorzystaj z naszych usług dotyczących kampanii Google Ads.
W krótkim czasie Twoja strona pojawi się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwań w Google i co ważniejsze będzie kosztowało Cię to tyle, ile uznasz, że chcesz przeznaczyć na to pieniędzy. Linki sponsorowane to na chwilę obecną najlepsza i najtańsza* forma reklamy w Internecie. Są to specjalne linki, które pojawiają się na górze (max. 4 pozycje) i na dole strony (do 3 pozycji) poniżej naturalnych wyników wyszukiwań i map Google.
* ceny już od kilkunastu groszy za kliknięcie w zależności od branży.

Układ wyświetlania reklam w wyszukiwarce Google

Największe korzyści, jakie osiągasz z reklamy poprzez linki sponsorowane:
  • wyświetlanie reklamy na pierwszej stronie wyszukiwarki Google jest zupełnie bezpłatne – ponosisz koszt tylko za klienta, który kliknie na reklamę i zostanie przeniesiony na Twoja stronę internetową,
  • na kampanię przeznaczasz tylko tyle pieniędzy, ile w danej chwili zechcesz,
  • reklama Twojej firmy wyświetli się tylko po ściśle określonych przez Ciebie słowach, co zapobiegnie wejściom na stronę niezainteresowanych osób, a tym samym obniży koszty,
  • sam zdecydujesz w jakich godzinach i w jakim regionie reklama będzie się wyświetlała (co pozwala wykluczyć niepotrzebne wejścia na stronę z miejscowości w których nie chcesz się reklamować),
  • masz możliwość wyświetlania się po nieograniczonej liczbie „słów kluczowych”, które w dowolnym momencie kampanii możesz dodawać i usuwać,
  • sam zdecydujesz w jakich godzinach i w jakim regionie reklama będzie się wyświetlała (co pozwala wykluczyć niepotrzebne wejścia na stronę z miejscowości w których nie chcesz się reklamować),
  • efekty kampanii są widoczne po jej rozpoczęciu, a więc już kilka godzin po wpłacie pieniędzy na konto Google,
  • monitorujesz przebieg kampanii przy pomocy raportów (otrzymujesz je z Google na adres e-mail), które zawierają m.in. informację dotyczące: ile było kliknięć, ile kosztowało jedno klikniecie, jaki pozostał budżet do wykorzystania itp.,
  • stworzymy opis dostosowany do Twojej oferty, co znacznie wyeliminuje wejścia niezainteresowanych klientów,
Zaistniej już dziś w wyszukiwarce z której korzysta ponad 98 % internautów w Polsce.*

źródło: www.artefakt.pl

Skoro tyle firm reklamuje się poprzez linki sponsorowane, to znaczy, że musi być to dla nich opłacalne.
Masz pytania lub wątpliwości ?

Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.